KKK

 

1. Milliseid pileteid saab broneerimissüsteemis osta?
Tavapilet 18 €, sooduspilet 11 €, perepilet 36 €, servalkõnd 41 €, servalkõnd 4-le 123 €, õhtune külastus (piletiga saad restoranist 
tasuta tervitusjoogi) 10 €. Kõik broneerimissüsteemist ostetud piletid tagavad kellaajalise sissepääsu. 

2. Miks e-pilet on soodsam kui teletornist kohapealt ostetud pilet?
E-piletiga kaasneb kindlal kellaajal torni pääsemise garantii. Kuna Teletorni vaateplatvormi saab külastada korraga kuni 100 inimest, võib kohapealt ostetud piletiga kaasneda ooteaeg.

3. Kas ma saan muuta veebist ostetud piletil külastusaega?
Muutmine on võimalik kuni 1 kord, ning juhul, kui külastusajani on veel 3 tundi aega. Muutmiseks kirjuta 
teletorn@teletorn.ee

4. Mis juhtub, kui ma ei jõua broneeritud ajaks torni?
Sinu kellaajaline sisenemisaeg kaotab kehtivuse, kuid saad kasutada e-piletit tavapiletina sisenemiseks samal päeval. Õigeaegselt kasutamata pileti eest raha ei tagastata.

5. Kuidas reaalselt ma saan Teletorni külastada, kui ostan pileti mingiks konkreetseks kuupäevaks ja kellaajaks?
Tule määratud ajaks teletorni (soovitame tulla isegi 15-20 minutit varem ja alumistel korrustel pakutavaga tutvuda) ning oodake seal oma järjekorda. Tabloo teavitab, kui on aeg lifti suunduda.

6. Miks ma ei saa korraga osta rohkem kui 9 piletit?
Rühmabroneeringute (alates 10 inimest) teenindamine toimub aadressil 
teletorn@teletorn.ee.

7. Mismoodi toimub järjekorra haldamine kohapeal?
Teletornis kohapeal pileti ostmisel saad järjekorranumbri ja info kui palju inimesi on veel Sinu ees. Kohapealsete ekraanide abil saad teada, millal täpselt jõuab kätte Sinu sisenemise kord.

8. Kus ma saan infot Teletornis toimuvate SÜNDMUSTE kohta?
Teletorni külastusjuhi numbrilt +372 5911 9335 ajavahemikul 10.00-18.00 ja teletorni lkoduehel: 
www.teletorn.ee